بیمه آتش سوزی 86080578

بیمه ایران کد 3058

بیمه آتش سوزی 86080578

۲۶,۱۷۶ بازديد
بیمه های آتش سوزی
88209129

صدور آنلاین بیمه نامه

 بیمه گزار محترم:

لطفا جهت صدور آنلاین بیمه نامه:1. حسب نیاز وارد یکی از لینک های زیر شوید. 2.در صورت نداشتن نام کاربری ابتدا ثبت نام کنید و سپس وارد سایت صدور آنلاین شوید.3.در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به راهنمایی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید 09194337298(ایتا-تلگرام) 88879382-88209129.

برای ارتباط با شرکت برای صدور و تمدید بیمه های ایران میتوانید(داخل ایتا و تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

اتصال به ایتا کارشناسان

اتصال به تلگرام کارشناسان

الف) برای صدور بیمه ثالث و یا تمدید لینک زیر را کلیک کنید:

                                          لینک صدور ثالث 

ب) برای صدور بیمه بدنه لینک زیر را کلیک کنید:

                                        لینک صدور بدنه 

ج) برای صدور بیمه آتش سوزی و یا تمدید لینک زیر را کلیک کنید:

                                   لینک صدور آتش سوزی

 

د) نرخ دهی تمامی رشته های بیمه ای با ورود به سایت از طریق لینک های مذکور امکان پذیر است. 

آرامش، آسوده بودن، زندگی با اطمینان افتخار و هدف ما است


بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی یکی دیگر از انواع شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی شرکت بیمه ایران است که مانند دیگر شاخه های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، بخش جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه، قاعده نسبی سرمایه و حق بیمه است. این بیمه به عنوان یک بیمه با پوشش جامع کلیه مخاطرات ممکن در بخش مسکونی را تحت پوشش قرار می دهد. با استفاده از این طرح با پرداخت مبلغ معینی در هر سال ساختمان مسکونی و اثاثیه داخل آن را در مقابل خطرهای آتش سوزی، صاعقه، انفجار و… بیمه می نماید.

 مزایای بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی

از جمله مزیت های این نوع از بیمه آتش سوزی جبران خسارات و زیان های مالی می باشد که تحت پوشش این بیمه قرار گرفته است و بیمه گذار می تواند در بازه زمانی کوتاهی و حداقل ظرف مدت یک ماه به واحد خسارت، اعلام حادثه نموده و مبلغ خسارت را دریافت نماید. داشتن مدارکی چون بیمه نامه، گزارش بازدید اولیه و قبوض رسید دریافت حق بیمه از جمله مدارک مورد نیاز برای تامین خسارت است. از دیگر مزایای این بیمه نامه جامع بودن پوشش دهی بیمه است که حوادث وخطرات زیادی را تحت پوشش خود دارد. بنابراین کلیه خانواده ها جهت بیمه اموال منقول و غیر منقول و انسان به این نوع از بیمه نامه نیاز دارند.

بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی
بیمه طرح حامی

پوشش دهی بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی

پوشش دهی بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی به صورت یک بیمه نامه کامل است و شامل یک بسته کامل از پوشش دهی بیمه در برابر خساراتی از جمله آتش سوزی، انفجار، صاعقه، زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب دریاها و رودخانه ها، طوفان و گردباد و تندباد، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف، خسارات ناشی از سنگینی برف، سرقت، مسئولیت مالی ناشی از آتش سوزی، انفجار در قبال همسایگان، غرامت فوت، نقص عضو دائم و هزینه معالجه، هزینه اجاره و اسکان موقت، هزینه معیشت سرپرست خانواده، خسارت ناشی از نوسانات برق می باشد.

بیمه آتش سوزی مسکونی عبارت است از بیمه ساختمان، تاسیسات و اثاث منزل که در مقابل خطرهای ناشی از حوادثی چون آتش سوزی، انفجار، صاعقه به عنوان حوادث پرخطر اصلی و دیگر بخش ها شامل سیل، زلزله، آتشفشان، ترکیدگی لوله آب، خطر سقوط هواپیما، هلی کوپتر و قطعات جداشده آن، سرقت لوازم منزل و دیگر خطرات تحت پوشش قرار گیرد. واحدهای مسکونی در کل ایران را می توان به دو صورت انفرادی و یا گروهی در شرکت بیمه ایران تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار داد. چناچه این بیمه به صورت گروهی تحت پوشش قرار گیرد و بیش از ۱۵ واحد تحت پوشش باشد، ده درصد تخفیفدر نرخ بیمه اعمال شده به صورت گروهی داده می شود.

 مخاطبین این بیمه نامه شامل کلیه افرادی است که در منازل مسکونی زندگی کرده و کلیه اموال منقول و غیر منقول مسکونی می باشد. ( کلیه اثاث و لوازمی است که در منزل مسکونی مورد استفاده است) در بیمه نامه آتش سوزی مسکونی، با توجه به درخواست بیمه گذارعلاوه برخطر های حریق، انفجار و صاعقه در برابر کلیه خطرهای اضافی با توجه به سرمایه مورد نظر و به قیمت روز تحت پوشش این بخش از بیمه قرار گرفته و مقدار حق بیمه سالانه آن با توجه به مقدار ارزش ساختمان و اثاث منزل و خطرات بیمه شده محاسبه می گردد.

بیمه آتش سوزی مسکونی
آتش سوزی مسکونی

پوشش های پایه و تکمیلی بیمه نامه آتش سوزی مسکونی

پوشش پایه بیمه شامل بخش های آتش سوزی، صاعقه، انفجار می باشد و پوشش های تکمیلی آن دیگر مواردی چون زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، طوفان وگردباد و تندباد، ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، ضایعات ناشی از برف و باران، سرقت، سقوط هواپیما و چرخ بال و متعلقات آن، شکست شیشه به هر علت، آشوب و بلوا و شورش، ریزش و رانش زمین، برخورد جسم خارجی، هزینه پاکسازی، نرخ ظروف تحت فشار، فروکش چاه، سقوط بهمن، خطر سقوط قطعات منفصله از خودرو، خطر نشت گاز در سردخانه، خطر دفرمه شدن ظروف تحت فشار، خطر سنگینی برف

انواع بیمه نامه آتش سوزی مسکونی

۱- عمومی ۲- طرح حامی ۳- طرح مهر ۴- طرح سیل

بیمه آتش سوزی غیر صنعتی جز یکی دیگر از انواع بیمه آتش سوزی، شرکت بیمه ایران است که سبب پشتیبانی از بخش های اعیانی ساختمان و تاسیسات منصوبه، اسباب، دکوراسیون و اثاثیه اداری و دیگر موجودی های کالا در این بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرد. واحدهای تجاری، اداری، مجموعه های رفاهی، آموزشی، خدماتی و انبارها از جمله بخش هایی می باشند که در این بیمه قرار می گیرند و در واقع طیف وسیعی از مشاغل و اصناف در این رده قرار می گیرند.

 موارد تحت پوشش بیمه آتش سوزی غیر صنعتی

تمامی مراکز غیر صنعتی شامل، تمامی فروشگاه های تجاری و مواد غذایی، بیمارستان ها و درمانگاه ها، تعمیرگاه ها، آموزشگاه ها، دانشگاه ها و مدارس، مراکز خدماتی و دیگر موارد به این شکل جز این دسته قرار می گیرد. ساختمان، دیگر اثاثیه ثابت و دکوراسیون منزل در مراکز گفته شده در برابر آتش سوزی، انفجار، صاعقه و دیگر خطراتی که عنوان شده نزد شرکت بیمه ایران به قیمت روز بیمه می گردد.

بیمه آتش سوزی غیر صنعتی
بیمه آتش سوزی غیر صنعتی

نکات مهم در بیمه آتش سوزی غیر صنعتی

پوشش دهی این بیمه برای هر یک از حرفه ها و مشاغلی که در زیرگروه غیر صنعتی قرار گرفته اند و به شکل مستقیم با ماهیت ریسک و شدت تواتر ریسک حریق در حرفه خود مرتبط هستند، می تواند جز موارد الزامی باشد. در این بیمه، هر یک از واحدها چناچه در شرایط ایمنی بهتری قرار گرفته باشند نسبت به دیگران از حق بیمه کمتری جهت پوشش دهی اموال خود استفاده می کنند.
در بیمه آتش سوزی غیر صنعتی برخی موارد ایجاب می کند تا کارشناس بازدید کننده اولیه برخی پیشنهادات کاهش خطر احتمالی تعیین شده را جهت توصیه ایمنی و ضمانت اجرایی به بیمه گر گوشزد نماید.

مقدار تعرفه بیمه با توجه به انجام فعالیت های انجام شدنی در محل مورد بیمه و هم چنین کالاها و دیگر موادی که در محل مورد بیمه در معرض فروش بیمه قرار می گیرد وابسته است. در این بیمه مقدار ارزش هر یک از موارد باید اشاره دقیق و موضوعی شده و تا آن جا که امکان دارد مقدار ارزش بیمه از قبیل مقدار مبلغ بیمه شده بنا، موجودی کالا، محتویات و دیگر اسباب و وسایل تفکیک شده در آن قید شود. تعیین کردن مقدار ارزش مبلغ بیمه شده به شکل مجزا از ایجاد مشکل در زمان وقوع حادثه و پرداخت خسارت جلوگیری می کند و بدین شکل رسیدگی و پرداخت خسارت بسیار آسان تر می گردد

بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی یکی دیگر از بیمه های مفید شرکت بیمه ایران می باشد که به شکل توافقی بین بیمه گر( مراکز صنعتی) و بیمه گذار ایجاد می شود و در قالب صنعتی تجلی پیدا می کند. با استفاده از این بیمه نامه مراکز صنعتی در برابر زیان های مالی و خطراتی که آن ها را از بابت حوادثی چون آتش سوزی، صاعقه، انفجار و موارد مشابه پوشش می دهد.
با توجه به آمارهای موجود بسیاری از واحدهای صنعتی زمانی که دچار حادثه ای همچون آتش سوزی می شوند دچار خسارت هنگفتی شده و چناچه دارای بیمه نامه آتش سوزی با پوشش کافی و مناسب باشند می تواند بخش زیادی از این خسارت را جبران نمایند.

 مراکز تحت پوشش بیمه نامه آتش صنعتی

مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانه های صنایع غذایی، آشامیدنی و دارویی، صنایع مرتبط به دخانیات، پوشاک، چوب، چرم، کاغذ، بخش های مرتبط به چاپ و صحافی، مراکز تولیدات شیمیایی، محصولات مرتبط به کانی های غیر فلزی، محصولات مرتبط به فلزات اساسی و صنایع متفرقه، بخش های مرتبط به ساختمان، ماشین آلات، مواد اولیه و… محتویات هریک از مراکز یاد شده را می توان در برابر خطرهای آتش سوزی، انفجار، صاعقه و دیگر خطرات اضافی به قیمت روز بیمه کرد.

بیمه آتش سوزی صنعتی
بیمه نامه آتش سوزی صنعتی

مزایای بیمه آتش صنعتی

در این بیمه نامه با توجه به درخواست بیمه گذار مراکز صنعتی علاوه بر خطرهای آتش سوزی، انفجار، صاعقه و دیگر خطرهای اضافی با توجه به سرمایه دلخواه و قیمت به روز تحت پوشش بیمه قرار داد و حق سالانه آن با توجه به مقدار ارزش ساختمان و تجهیزات آن و دیگر خطرها بیمه شده محاسبه کرد.

نکات ضروری در بیمه آتش صنعتی

در هنگام صدور بیمه نامه آتش سوزی صنعتی، بیمه گر باید به بیمه گذار این بخش را گوشزد کرده و به عدم امکان ارائه پوشش بیمه ای ظروف تحت فشار صنعتی بدون دریافت حق بیمه اضافی اشاره کند، به دلیل این که در بخش شرایط عمومی بیمه های آتش سوزی صنعتی مقدار جبران خسارت ناشی از انفجار ظروف تحت فشار صنعتی جز بخش استثنا قرار داده شده است.
در این نوع از طرح های بیمه ای، جهت ایجاد منافع بیمه گذار باید مقدار ارزش مبلغ بیمه را معادل ارزش واقعی یا ارزش روز موارد بیمه شده تعیین کرد تا در زمان پرداخت خسارت بیمه گذار به تمامی خسارت و زیان های وارده دسترسی داشته باشد.
در این بیمه  می توان جهت پوشش دهی بهتر موجودی ها از شرایط اظهار نامه ای بهره ببرد. چناچه ساختمان و دیگر لوازم و ماشین آلات از وضعیت مناسبی برخوردار باشند می توان شرایط ارزش جایگزین را به بیمه گذار ارائه کرد و جهت ایجاد کاهش ضریب نرخ حق بیمه می توان از روش فنی تفکیک ریسک در این بخش بهره برد.
بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی یکی از زیر شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی می باشد که تامین خسارت، جبران ضرر و زیان مالی و مادی ناشی از حوادثی که در اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارایی های منقول و غیر منقول فرد بیمه شده وارد می شود را تحت پوشش قرار می دهد.

در این نوع از بیمه نامه با توجه به درخواست بیمه گذار واحدهای مسکونی علاوه بر خطرهای حریق، انفجار و صاعقه در برابر دیگر خطرهای اضافی و به شکل اختیاری با توجه به سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار گرفته و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و اسباب منزل ودیگر خطرها که طبق قرار داد شامل شده است محاسبه می گردد.

 در این نوع بیمه، بیمه گذار می تواند در هر زمان بیمه نامه خود را فسخ کرده و در این حالت بیمه گر موظف است با تعرفه کوتاه مدت، حق بیمه را محاسبه و ما به التفاوت وصولی را به بیمه گذار واگذار نماید.

بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی
بیمه آتش سوزی مسکونی عمومیان | بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی

خسارات تحت پوشش بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی

پوشش های پایه: ۱- آتش سوزی، ۲- صاعقه ۳- انفجار
پوشش های تکمیلی: ۱- زلزله و آتشفشان، ۲- سیل و طغیان آب ۳- طوفان گردباد و تندباد ۴- ترکیدگی لوله آب و فاضلاب،۵- ضایعات ناشی از برف و باران ۶- سرقت ۷- سقوط هواپیما و چرخ بال و متعلقات آن ۸- شکست شیشه به هر دلیل ۹- آشوب و تظاهرات ۱۰- ریزش و رانش زمین ۱۱- برخورد جسم خارجی ۱۲- هزینه پاکسازی ۱۳- نرخ ظروف تحت فشار، ۱۴- سقوط بهمن ۱۵- خطر نشت گاز در سردخانه ۱۶-خطر سقوط وسایل جداشده نقلیه از خودرو

مزایای بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی

از جمله مزیت های این نوع از بیمه آتش سوزی، پرداخت خسارت جهت بازسازی و جایگزینی در اسرع وقت و در مدت زمان کوتاه است که نمونه بارز عملکرد موفق و خدمات دهی بهینه در شرکت بیمه ایران است. با استفاده از این بیمه هریک از پوشش های خطر اضافی می تواند به طور دلخواه اضافه یا کسر شود و بیمه گر منزل و اموال خود را با توجه به شرایطی که حس می کند بیشتر در معرض خطر قرار دارد بیمه می نماید.

این نوع از بیمه یکی دیگر از انواع زیر شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی است که اموال افراد را در برابر حوادثی چون طغیان رودخانه و جاری شدن سیل که بر اثر حوادثی چون ریزش باران، یا شکسته شدن سد به شرط این که آب از بستر طبیعی و اصلی خود خارج شود تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 در این بخش استثنائاتی وجود دارد از جمله:
زیان و خسارت های وارده حصارکشی های اطراف محوطه درب ورودی، هزینه تخلیه یا تعمیر آبروها یا لوله های آب چه براثر سیل بوجود آمده باشد و چه به علت عوامل دیگر، خسارت وارد در اثرجزر و مد و سیل های زیرزمینی، خسارت وارده ناشی از آب دریا مگر این که آب دریا در اثر طوفان از بستر خود خارج و سبب انهدام و ویرانی آن گردد. زیان و خسارات وارده ناشی از رانش یا لغزش طبقات زمین، هزینه جبران خسارت ناشی از یخ زدگی لوله و آب رو ها، خسارت وارده بر امکان ناشی از نشست بر اثر بارش شدید باران شامل می شود.

بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل
بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل

پوشش دهی بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل

این بیمه شامل حال همه افراد و خانواده ها می باشد، که می تواند به شکل پیشگیرانه اموال و اثاث آن ها را در برابر حوادث و خطرات سیل و آبگرفتگی و طغیان رودخانه حفظ نماید. پوشش طرح سیل شامل آتش سوزی، انفجار و صاعقه، سیل و طغیان آب دریاها و رودخانه ها را پوشش داده و به شکل اختیاری پوشش زلزله و آتشفشان را نیز می توان به آن ها اضافه نمود.

مزایای بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل

این نوع از بیمه نامه برای افرادی که در جوار سدها و یا رودخانه ها قرار گرفته اند و هر لحظه امکان سرریز و یا شکسته شدن سد می رود در برابر خطرات ناشی از آب گرفتگی و دیگر خسارت هایی که اموال و اثاثیه را تهدید می کند بسیار کاربردی است و می تواند به شکل پیشگیرانه خسارت های وارده را جبران کرده آن ها را در برابر تهدیدات سیل و حوادث ناشی از آن محافظت نماید. فرانشیز این بیمه برای واحدهای مشکونی و غیر صنعتی و واحدهای صنعتی تفاوت دارد.

بیمه آتش سوزی مسکونی طرح مهر یکی ازانواع طرح های بیمه ایران می باشد که جهت رفاه حال هم وطنان ایجاد شده است. این بیمه جهت جبران خسارت و تامین نمودن بخش های خسارت دیده در اثر حادثه و خطر آتش سوزی به اموال و دارایی های افراد وارد می شود ایجاد شده است. در این نوع از جبران خسارت بخش مالی تامین شده و خسارت های جانی و بدنی مورد تامین قرار نمی گیرد. جبران خسارت وارده به اموال اشخاص ثالث که براثر وقوع آتش سوزی موجب مسئولیت و پاسخ گویی بیمه گذار می شود نیز می تواند به صورت مجزا یا به همراه بیمه مسئولیت مدنی تحت پوشش این بیمه قرار گیرد.

بیمه آتش سوزی طرح مهر، بیشتر شامل افرادی است که کالای ارزشمندی را دارند و قصد جابجایی آن را در سطح کشور دارند. این نوع بیمه از جمله بیمه های متنوع آتش سوزی بیمه ایران است که مسئولیت و حواث خانه و خانواده را تحت پوشش خود دارد.

بیمه آتش سوزی مسکونی طرح مهر
بیمه آتش سوزی مسکونی طرح مهر

مخاطبین بیمه آتش سوزی مسکونی طرح مهر

مخاطبین این بیمه را می توان بازرگانان، تجار، تولید کنندگان و تمامی افرادی که کالای با ارزشی را در سطح کشور جابجا می نمایند و به این بیمه برای محافظت مالی نیاز دارند، دانست.
پوشش حوادث بیمه آتش سوزی مسکونی طرح مهر
در این طرح از بیمه، ساختمان، تاسیسات و اثاث منزل در مقابل خطرات آتش سوزی، انفجار، و صاعقه بیمه می گردد، مسئولیت بیمه گزار در برابر خسارت های مالی وارده به اشخاص ثالث و همسایگان تا سقف مشخص، مسئولیت بیمه گذار در برابر خسارت های بدنی وارده به اشخاص ثالث و همسایگان تا سقف مشخص، غرامت فوت یا نقص عضو کلی و جزئی دائمی بیمه گذار و اعضا خانواده او در طی حادثه، جبران هزینه های پزشکی ناشی از حوادث ۲۴ ساعته بیمه گذار و اعضا خانواده او در این نوع از بیمه پوشش داده می شود.
بیمه آتش سوزی جامع طرح اصناف از انواع بیمه آتش سوزی شرکت بیمه ایران است که در این قسمت شرکت بیمه ایران، اصناف کشور را جامعه هدف قرار داده است و سبب امتیازهای ویژه ای برای این بخش از جهت تامین و پوشش بیمه ای ایجاد کرده است. این بیمه در سال ۱۳۸۶ اجرایی شده است و سبب تحت پوشش قراردادن تمامی افراد اتحادیه ها و انجمن های صنفی و خانواده های آن در سطح کشور شده است.

 پوشش بیمه آتش سوزی طرح اصناف

۱- آتش سوزی، انفجار و صاعقه
۲- زلزله و آتشفشان
۳- هزینه پاک سازی
۴- سرقت
۵- مسئوولیت مالی ناشی از آتش سوزی، انفجار در قبال همسایگان
عدم النفع ناشی از آتش سوزی و پوشش های اختیاری که می توان به موارد بالا اضافه کرد، نیز شامل:
۱- سیل و طغیان
۲- طوفان و گردباد
۳- ترکیدگی لوله
۴- ضایعات ناشی از آب باران
۵- آشوب، بلوا، اعتصاب، قیام، اغتشاش داخلی و اقدامات احتیاطی مقام های نظامی و انتظامی
۶- سرقت

بیمه آتش سوزی جامع طرح اصناف
بیمه آتش سوزی جامع

نکات مهم در بیمه آتش سوزی طرح جامع اصناف

افرادی می توانند در بیمه آتش سوزی طرح جامع اصناف شرکت کنند که از طرف واحدهای صنفی معرفی شده و دارای پروانه کسب باشند. این بیمه نامه را می توان به شکل گروهی و همین طور به صورت انفرادی تهیه کرد.
یکی از امتیازهای این طرح پوشش خطر سرقت و عدم النفع می باشد که با توجه به نیازهای بازار هدف (اقشار مختلف صنوف) متناسب شده است و یکی دیگر از امتیازات این بخش می توان پوشش دهی این طرح بیمه در اقشار گسترده ای از جامعه دانست که حوادث و خسارت های زیادی را می تواند در برگیرد بنابراین می توان این بیمه را به شکل بیمه تکمیلی مناسبی جهت اصناف دانست که نه تنها خود بلکه خانواده آن ها را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه آتش سوزی اصناف یکی از انواع بیمه نامه های آتش سوزی شرکت بیمه ایران است که با توجه به توافقاتی که بین بیمه ایران و شواری اصناف کشور ایجاد شده است، طرح بیمه اصناف کشور ایجاد شده است.

یکی از زیر شاخه های این بخش، بیمه آتش سوزی طرح جامع اصناف است که با استفاده از این طرح بخش های بیشتری از حوادث و خسارات هایی که متوجه واحدهای صنفی می شود تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

با استفاده از این طرح تمامی واحدهای صنفی که دارای پروانه کسب باشند می توانند پس از عقد قرارداد اتحادیه و انجمن صنفی خود با مرکز بیمه ایران در هر نقطه از کشور با ارائه معرفی نامه از اتحادیه و انجمن صنفی خود و خانواده خود را تحت این بیمه قرار دهند. طرح بیمه اصناف می تواند به شکل گروهی و از طریق اتحادیه صنفی و یا به شکل انفرادی صورت گیرد.

 موارد تحت پوشش بیمه اصناف

در این بیمه ساختمان، اثاثیه و تجهیزات به طور کلی اموال مرتبط به هر یک از واحد صنفی در برابر حوادثی چون ۱- حریق،۲- انفجار،۳- صاعقه، ۴-زلزله،۵- مسئولیت مالی در برابر همسایگان،۶- پاکسازی محل حادثه،۷- وقفه در فعالیت، پوشش داده می شود.

مزایا ی بیمه اصناف

با استفاده از این طرح بیمه آتش سوزی، اصناف کشور می توانند اموال و اثاث خود را در برابر حوادث و سوانحی که امکان دارد برای آن ها در حین کار اتفاق بیفتد تحت پوشش بیمه قرار دهند. از جمله اهداف این بیمه نامه می توان نفوذ به جامعه اقتصادی خرد و تامین کردن بیمه صنوف مختلف به عنوان بخش عمده از فعالیت اقتصادی و سهم بالای تولید ناخالص ملی در اقتصاد کشور دانست. با استفاده از بیمه آتش سوزی افراد با اطمینان خاطر بیشتری می توانند به فعالیت های کاری و حرفه ای خود بپردازند و در واقع این بیمه نامه تکمیلی می تواند مزایای زیادی جهت بخش های تولید و خدماتی داشته باشد.

مخاطبین بیمه آتش اصناف

تمامی اتحادیه ها و انجمن ها و واحدهای صنفی (به شرط داشتن پروانه کسب) و خانواده های آن ها می توانند از بیمه آتش سوزی اصناف در کل کشور استفاده نمایند.

 

آرامش، آسوده بودن، زندگی با اطمینان افتخار و هدف ما است


 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.