بیمه ثالث 88209129

بیمه ایران کد 3058

بیمه ثالث 88209129

۱۰۴,۵۷۲ بازديد


بیمه ایران کد 3058 - 88879382-86080578

 تأسیس 1382
لینک ما در سایت بیمه ایران 

 

صدور آنلاین بیمه نامه

الف) برای صدور بیمه ثالث و یا تمدید لینک زیر را کلیک کنید:

                                           لینک صدور ثالث 

ب) برای صدور بیمه بدنه لینک زیر را کلیک کنید:

                                        لینک صدور بدنه 

ج) برای صدور بیمه آتش سوزی و یا تمدید لینک زیر را کلیک کنید:

                                    لینک صدور آتش سوزی

 د) پرداخت خسارت آنلاین در سامانه بیمه ایران من. بر روی لینک زیر کلیک کنید سپس در ستون سمت راست وارد پذیرش الکترونیکی خسارت شوید و نسبت به ثبت خسارت اقدام فرمایید. 

                    لینک خسارت آنلاین

ه)نرخ دهی تمامی رشته های بیمه ای با ورود به سایت از طریق لینک های مذکور امکان پذیر است. 
 و)بیمه ایران کد 3058. بعد از تماس بیمه گزاران محترم و دریافت اطلاعات مالک و خودرو بلافاصله اقدام به صدور و ارسال بیمه نامه های در سراسر کشور می نماید.

 بیمه گزار محترم:

لطفا جهت صدور آنلاین بیمه نامه:1. حسب نیاز وارد یکی از لینک های زیر شوید. 2.در صورت نداشتن نام کاربری ابتدا ثبت نام کنید و سپس وارد سایت صدور آنلاین شوید.3.در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به راهنمایی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید(ایتا - تلگرام) 09194337298 . 
                                     بیمه ایران بهترین حامی  و پشتیبان شماست.

برای ارتباط با شرکت برای صدور و تمدید بیمه های ایران میتوانید(از طریق ایتا و تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
                                         اتصال به ایتا کارشناسان
                                                                          اتصال به تلگرام کارشناسان

 

آرامش، آسوده بودن، زندگی با اطمینان افتخار و هدف ما است

طرح جدید بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران رونمایی شد | خبرگزاری صدا و سیما 

این شرکت در زمینه:
اعطای نمایندگی و دفتر فرعی بیمه ایران
اعطای نمایندگی بیمه عمر
استخدام بازاریاب و مشاور فروش بیمه
استخدام سرپرست تیم فروش بیمه عمر
در تهران، شهر قدس و سایر شهرهای کشور به افراد واجد شرایط استقبال می کند.  

بیمه شخص ثالث خودرو شامل خدمات پوشش بیمه در مواقعی است که اتومبیل شما در برخورد با شخص، اتومبیل و یا موتور سیکلت، خسارات جانی و مالی به جای گذاشته، در این شرایط شما مسئول پرداخت خسارات هستید که در صورت عدم داشتن بیمه شخص ثالث کلیه مبالغ توسط شخص شما می بایست به زیان دیده پرداخت گردد، اما در صورت داشتن بیمه شخص ثالث، شرکت بیمه ایران در صورت مقصر شناخته شدن شما، طبق تعرفه اقدام به پرداخت خساران جانی (دیه) و مالی (صدمه به خودرو یا موتورسیکلت یا اموال طرف مقابل) می نماید. توجه داشته باشید دارا بودن بیمه شخص ثالث برای کلیه خودرو ها الزامی است و عدم تهیه آن به منزله جرم و رفتاری خلاف قانون تلقی می شود.
بیمه شخص ثالث وابسته به شخص نیست و بر همین اساس در صورتی که راننده با خودرو شخص دیگری که دارای بیمه شخص ثالث است، دچار تصادف شود می تواند در صورت داشتن گواهینامه، از بیمه خودرو استفاده نماید، عدم داشتن گواهینامه به منزله تخلف بوده و جزو مواردی است که بر اساس آن بیمه شخص ثالث فسخ می گردد و هیچ ضرر و زیانی به زیان دیده از جانب بیمه   پرداخت نمی گردد.

 شخص ثالث کیست؟

در این نوع بیمه، مالک وسیله نقلیه که به عنوان بیمه گذار شناخته می شود شخص اول است. شخص ثانی یا بیمه گر، همان شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق بیمه نامه ها است. شخص ثالث، فرد زیان دیده در حادثه رانندگی است. منظور از شخص زیان دیده هر شخص، غیر از راننده مقصر است.

خسارات جانی و پزشکی به راننده جزو بیمه شخص ثالث محسوب نمی گردد. در صورت برخورد اتومبیل به صخره، درخت و … اگر سرنشینان آن دچار صدمات بدنی یا فوت شوند، این بیمه کلیه خسارات را بر عهده می گیرد. اما خساراتی که به راننده اتومبیل وارد شده باشد جزو این پوشش نمی باشد. خسارات وارده به راننده  از محل بیمه حوادث راننده قابل جبران می باشد.

بیمه شخص ثالث چیست؟

تمامی اشخاص و افرادی که در یک حادثه ی تصادف، زیان جانی یا مالی می بینند تحت پوشش این بیمه قرار خواهند گرفت. این نوع  بیمه، هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارت های مالی وارد شده را جبران می کند.

در بیمه شخص ثالث، شاخه ای وجود دارد به نام بیمه حوادث راننده. که در این حوادث، راننده مقصر هم می تواند از مزایای این بیمه استفاده کند. البته باید این نکته را بدانید که بیمه حوادث راننده فقط و فقط جبران زیان های جانی را بر عهده می گیرد و در قبال زیان های مالی مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

این بیمه وابسته به شخص نیست و بر همین اساس در صورتی که راننده با خودرو شخص دیگری که دارای بیمه شخص ثالث است، دچار تصادف شود می تواند در صورت داشتن گواهینامه، از بیمه خودرو استفاده نماید.

توجه: خسارات جانی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران است، صرفا در برگیرنده خسارات جانی انسان های سر نشین اتومبیل است. و هیچ پوششی در خصوص آسیب جانی به موجودات دیگر ندارد. خسارات جانی اشخاص ثالث شامل دیه جرح، دیه فوت، دیه نقص عضو و هزینه های درمانی است.

بیمه شخص ثالث چیست؟
بیمه شخص ثالث چیست؟

تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو بیمه ی ایران

طبق دستورالعمل های ابلاغ شده به به شرکت های بیمه و بخشنامه های بیمه ایران، هر ساله به افرادی که از بیمه شخص ثالث خود استفاده نکره باشند تخفیف داده خواهد شد. این تخفیف فارغ از ارسال بیمه نامه سال قبل افراد است. تخفیف ها به شرح زیر می باشد.*
  *تخفیف عدم  خسارت در سال اول ۵% 
* تخفبف عدم خسارت در سال دوم ۱۰% 
* تخفیف عدم  خسارت در سال سوم ۱۵%
تخفیف عدم  خسارت در سال چهارم 20%
...
تخفیف عدم  خسارت در سال نهم و بعد از آن 70%

طبق قوانین بیمه ایران، در صورتی که فرد بیمه گزار در مدت یک سال طول بیمه شخص ثالث اتومبیل خود، از خسارت استفاده نکرده باشد شامل تخفیف بیمه در تمدید سال بعد خود خواهد شد. در مقابل این امتیاز، در صورتی که فرد از خسارت  استفاده نموده باشد، این تخفیف را از دست خواهد داد و باید با نرخ تعرفه عادی بیمه سالانه خود را بایست تمدید نماید.

برای  استفاده از این نوع پرداخت باید مدارک زیر را ارئه نمایید :
* مراجعه همزمان مقصر و زیان دیده به یکی از مراکز پرداخت خسارت. یا تماس با مرکز پرداخت خسارت سیار ۰۹۶۶۸
* داشتن بیمه نامه معتبر هر دو طرف زیان دیده و مقصر.
* داشتن گواهینامه مقصر و زیان دیده.

آیا نداشتن بیمه شخص ثالث جرم محسوب می شود؟

همانطور که اشاره شد این بیمه در قانون با کلمه اجباری آمده است. همچنین به صراحت تمام دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی را موظف به تهیه این بیمه نامه کرده است. در نتیجه حرکت وسایل نقلیه موتوری بدون داشتن این بیمه نامه ممنوع است.مأموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه موظف هستند که در صورت شناسایی وسایل نقلیه فاقد بیمه ‌نامه نسبت به اعمال جریمه ‌آنها اقدام کنند.

آیا نداشتن بیمه شخص ثالث جرم محسوب می شود؟
آ

روش محاسبه قیمت بیمه ی شخص ثالث بیمه ی ایران

قیمت نهایی این بیمه به موارد گوناگونی بستگی دارد که عبارت اند از:

۱. حق بیمه پایه ابلاغ شده توسط بیمه مرکزی
مبلغ نهایی بیمه شخص ثالث بر اساس دیه کامل انسان در ماه های حرام است. هر سال قوه قضاییه نرخ دیه کامل را اعلام خواهد کرد. بر همین اساس بیمه مرکزی، حداقل و حداکثر مبلغ حق ‌بیمه‌ را به شرکت‌ های بیمه ابلاغ می‌ کند. البته حق بیمه قابل پرداخت می تواند به خاطر مواردی مانند تخفیف و تغییر برخی موارد بیمه، کاهش یا افزایش پیدا کند.

۲. تخفیف عدم خسارت بیمه
یکی از عواملی که بر قیمت بیمه تاثیر دارد، تخفیف عدم خسارت بیمه است. بنابر این قانون به تعداد سال های عدم استفاده از بیمه شخص ثالث، به صورت تصاعدی به بیمه گذار تخفیف داده خواهد شد.

۳. کاربری خودرو
کاربری خودرو و میزان ریسک آن برای رخ دادن حادثه رانندگی، از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. برای مثال خودرو های آموزش رانندگی یا تاکسی ها که بیشتر احتمال تصادف دارند، باید حق بیمه شخص ثالث بیشتری پرداخت کنند.

همچنین کاربری های صنعتی، آمبولانس، آتش نشانی و … نیز باید بیمه بیشتری را باید پرداخت کنند.

۴. جریمه دیرکرد بیمه
دیر کرد حق بیمه باعث افزایش حق بیمه می شود. در صورت دیرکرد در تمدید حق بیمه به صورت روز شمار، جریمه اعمال می شود.

مبلغ جریمه دیرکرد برای انواع خودرو های سواری به ازای هر روز متفاوت است.

۵. میزان پوشش بیمه نامه
از دیگر موارد تعیین کننده حق‌بیمه، میزان پوشش مالی این نوع از بیمه است. این میزان پوشش، مقدار تعهد مالی شرکت بیمه را در برابر بیمه ‌گذار تعیین می‌ کند.  بیمه‌ گذار با پرداخت حق ‌بیمه بیشتر، می‌تواند پوشش مالی بالاتری را خریداری کرده و از خدمات بیشتری بهره‌ مند شود.

۶. مدت اعتبار بیمه نامه
اعتبار بیمه نامه شخص ثالث می تواند از چند روز تا ۱ سال باشد.

 

عواقب دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث
عواقب دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث

 بیمه شخص ثالث ، جزو بیمه های اجباری است. در نتیجه مالکان وسایل نقلیه باید نسبت به تهیه آن اقدام کنند. در این صورت افراد می توانند مانع بسیاری از ضرر های مالی جبران ناپذیر شوند. همچنین در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث، خودرو جریمه می شود و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد